First time

första inlägget - be proud of me

Agnes o Martina sov över inatt, kul kul:)
 pepparkaksuggla...fladdrande mus
klassfest igår vilket också va kul, ett tag iaf
blev inte riktigt lika kul när en viss H person dök upp:(

så vem är det som älskar Måns?
haha JAG!!!!
den lyckades markus o elin med...vilket dom inte gjorde med allas..

drömde om håret inatt
haha han va full, vilket jag insåg när han ropade på mig o bad mig hämta mer sprit till honom...
men ha prtade ju me mig iaf..thats good

Kommentarer
Postat av: mrponny

bäst hade vi :)

2008-05-24 @ 23:19:18
Postat av: fakestar

"men han pratade iaf med mig" - haha always look on the bright side of life ;D

2008-05-25 @ 20:39:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0