I'm brand new

så hur duktig e väl inte jag????
skriver bdb OCH bloggar lite;)
snälla va lite stolt över mig....

Nu borde jag skriva lite engelska men jag orkar helt enkelt inte,
det är faktiskt jobbigt:(
men det måste ju göras så...

Imorgon blir det till att göra en liten scen ur en rysare...
jag, martina, lisa o elina
det kommer bli BÄST.....not:P

köpte en fin fin halsduk idag,
blev lite besviken på att en sån som kevin haden inte fanns
men det är smällar man får leva med;)

förlåt att mitt inlägg är lite konstigt, men ni får ta hänsyn till att jag bloggar typ en gång per halvår...
vill även säga förlåt för mitt konstiga inlägg på bdb, det var verkligen helt stört....
nä nu vill jag inte säga förlåt mer:)

agnes sjuk hodie, tråkigt med tanke på att vi ska på fotboll(har jag redan skrivit det?? fick lite deja vú...)
men men jag o martina klarar oss nog..
vi åt faktiskt i matsalen idag, första gången på väääldig länge..

Fika imorgon, jag o hanna
vet inte riktigt vad hanna skulle ha med men själv ska jag ha med typ kladdkaka(fast ändå inte)
det blir nog bra, tugga o svälj;)

Nu undrar du säkert vad rubriken har med min text att göra och till alla er(eller ja dom få som orkar läsa min blogg, om det finns nån) så vill jag svara:
har ni aldrig känt att ni vill skriva någonting bara för att ni känner för det, även om det inte stämmer in på det andra du har skrivit????
Eller så kan det vara för att .......ja jag vet inte, några förslag??

however
goodnight and goodbye

Kommentarer
Postat av: rockpophiphop

förra inlägget hete visst brand new..

shit vad jag känner mig förnyad hela tiden;)

2008-10-20 @ 14:51:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0