A little to late

Real spelade igår, gick ju riktigt bra!!!;)
Higuain gjorde snyggaste målet och efter det gjorde han och Ramos en liten segerdans ihop!!
Hihi mina killar är kompisar:P <3
Däremot var det lite sämre i början när sändningen från Spanien krånglade och man missade typ 7 minuter av matchen:(

Såg nyss Starsky & Hutch på TV, och jag måste säga att det var den dummaste film jag sett!!! Men lite roande ändå;)

Annars har det inte hänt särskilt mycket i mitt liv, det är verkligen dött här ute på landet!!!
Dock var ju Darin hos Babben igår, vilket var bra Bra BRA:)
Och när jag säger att JB är LITE bättre än Darin, så menar jag att JB är LITE bättre än Darin;) Det finns vissa som inte riktigt fattar det (inga namn):P

Lite jobb imorgon blir det nog, pengar välkomnas alltid:)

Nä mitt liv är verkligen dött på loven..jag drömmer inte ens nåt roligt:(
soooo Goodnight and Goodbye


Kommentarer
Postat av: martina

haha du är rolig du ;);)

2009-04-05 @ 22:25:12
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0