Livin on a prayer

We got to hold on to what we got
it doesn't really matter if we make it or not..

Jaha a new day is hear!!
Ia kom och hämtade mig igår från skolan..blev dock lite orolig att hon redan klagar på andra bilister;)
Engelskan gick bra, och idag (som en liten överaskning) ska vi få titta på filmen, kul kul:P

Fick veta av Mina att våran danslärare ska sluta och vi får dansa med nån avancerad show på söndagar..what????
Hur sjutton ska vi klara det??

Ska kanske gå och göra syntest hos cederbacks today, ska försöka fixa det där körkortstillståndet så jag kan ut och köra!!
Tror jag ska gå teorikursen med Mina sen, blir roligare om man är två:)

Real spelar imorgon (yeay), får försöka övertala mamma om att hon är jätte trött och måste gå och lägga sig;)
Men det ska nog inte bli några problem..

Shot through the heart and you're to blame
You give love a bad name

Och glöm inte att vi har påsklov nu i några dagar och inte sportlov;)
 Goodnight and goodbye

P.S
Malena ligger bra till inför Eurovision, men det brukar betyda att det inte går så bra när det väl gäller:(
Annars kan man heja på Spanien vars sångerska, Soraya, varit och besökt Real lite;)
Puss på real


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0