ÖSK-Kalmar

Ja så blev det lite fotboll ändå..tänkte nog inte gå, men två personer fick mig att ändra mig:P (hoppas bara det lönar sig..)
Real spelade i tisdags, Higuain gjorde TVÅ härliga mål, puss på honom;)

Sitter lite hos Martina nu, ska duscha sen..hoppas verkligen att INTE hennes brorsa (eller nån i övriga familjen) kommer in...iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
jaja, det går nog bra:) Vi får se hur det blir med maten sen...

Idrotten var sååååååå rolig idag (eller inte...), först var jag och Lisa typ bääääst på bugg;) sen lite fotboll där jag och Elin fick springa och hålla varandra i handen...man blev ju lagom svettig om handen + att hon sa förlåt hela tiden..;)

Nu var Martina klaris i duschen;)

Matteprov är hata, Hata, HATA...kommer gå sämst på NP:(
Hoppas på G iaf:)

Nä nu slutar jag för dagen
Goodnight and Goodbye

P.S
VI ÄLSKAR SVART-VITT!!!!!!

Kommentarer
Postat av: martina

ihihihihi :D

2009-04-23 @ 16:40:26
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0