Vårkonsert!!!

Vårkonsert idag, de blir väl roligt;) ska sjunga en vacker liten låt som jag inte kan stava till...jaja Fagervall ska iaf sjunga solo, fin fint för det mesta:P

1-0 till Göteborg igår, inte bra inte bra..såååå nära att gå upp i ledningen:(
hoppas på att det går bättre i nästa match..
när jag ändå pratar fotboll så kan jag ju nämna att det blir el clasico på klördag!!!! Fatta att det är värt attse när det till och med står om det i FRIDA...

hade lite Italienska förut och alla i min grupp var faktiskt riktigt trevliga (och ja jag tänker på en speciell person), vi är nog klara med arbetet nu:)
Spanska nu, sååååå roligt (not)..brukar vara roligt men jag orkar inte jobba nåt idag...
Latin sen, med Violeta (måste jag skriva mer??) nä men hon är väl okej..sa i måndags att jag kan få MVG om jag fixar sista provet, så det blir lite plugg nu då..men hon berömde mina redovisningar iaf;)

Har förövrigt skaffat mig en till liten blogg..det är kanske inte en vanlig blogg men men:)
jag roar mig ju genom att skriva lite texter och på nya bloggen lägger jag ut lite av dom...känner att jag ville få ut dom på nåt sett!!
Jaja whatever killingaheart.blogg.se är adressen iaf (och nej jag skriver inte oftare i den en i denna fina lilla blogg, har bara ett inlägg hittills..)

Vill också bara säga: MISSA INTE ESC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Danmark tävlar med ett bidrag som b la är skrivet av Ronan Keating, Storbritannien har låtskrivare vid namn sir Andrew Lloyd Webber och Diane(?stavning?) Warren och Finland har bästa låte!!!..inte så dåligt med andra ord;)


Håller just nu i Agnes päron:P

Fick just lite information om att det är ett antal piltar som sökte till Idol!!!! Nån som vet hur det gick?????


Hihi Goodnight and Goodbye 


Kommentarer
Postat av: agnes

haha mitt päron är respeeeekt (h)

2009-04-30 @ 16:51:33
URL: http://fakestar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0