Maybe I need some help..

3-2 igår, bra jobbat killar<3
men jag måste säga att jag saknar en del pojkar..som var va Snejder?? Robben?? ja tomt blir det efter dom..

Städade klart idag, as jobbigt men när man fick sina pengar så mådde man genast bättre;)
Har försökt läsa spanskan som är tills imorgon men fattar typ nada..:(

Imorgon blir det Engelska och jag ska skriva nån sammanfattning på det Sofia pratade om förra veckan, men helt ärligt tror jag att jag glömt typ allt hon sa..
Sen blir de spanska, hoppas vi inte får något läxförhör eller nåt för då döööör jag:P
Sen hål, får försöka göra lite på projektarbetet då eller nåt..
Psykologi blir de sen och jag kom på nu att vi hade läxa tills imorgon..:/ men men det löser sig, hoppas jag..
Sen äta nåt med Mina innan kören som håller på mellan 17.30 och 20.30, sen får jag äntligen åka hem!!!!

Lång dag på tisdag också, men det är bara att stå ut dessa två dagar för sen blir det bättre:)

Nä nu måste jag sova annars dör jag imorgon..
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0