Only a few days

Snart är sommarlovet slut:( Car inne och såg nya schemat..lite blandade känslor om det! Måndagar går jag mellan 8 och halv 5 med två lektioner på Rudbeck, men däremot fredagar blir bra (om det är som jag tror) med en dag mellan 5 i 10 och 20 i 2:)
Mamma blev lite glad för att jag bytte IV-valet från keramik och media till engelska C (sorry...), så det var ju bra..men inte sååå kul att jag får läsa det på Rudbeck:( Måste köpa nya block..ojojoj det börjar ju närma sig rejält!!!
Men mycket ska hinnas med innan dess; Ia ska flytta så det blir Skara söndag och måndag (så jag missar ösk-djurgården:(), poolen ska tömmas och ja lite sånt...

Är hundvakt just nu för hundrade gången den här sommaren!!!!! Och kul med en hund som bara är ledsen för att matte är borta och en som rotar runt i flyttkartongerna utan tillåtelse..
Men men en åker ju som sagt snart så;)

Fick en egen mini-dator för inte så länge sen av mormor (thanks) så nu ska vi skaffa bredband så att jag kan gå in på internet så då blir det mer av mig här:):):) Tjo

I find a million ways to say I love you
sing a million songs to make you smile
but I can't turn back time
and I can't make you mine
It's impossible

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0