We all need saving

Jaha då var man stolt ägare av bredband (som alla andra redan är..!!)
Allt går sjukt mycket snabbare nu och min mamma sitter i telefonen med min kära syster (som verkar längta hem lite och om jag ska vara helt ärlig så saknar jag henne lite..)
Max verkar sakna Bamse en hel del..han låg och sov i sin bädd när jag och mamma tittade lite på TV vilket han aldrig brukar göra:(

Blir lite sur på min häst som inte vet på vilken sida av stallet som han ska gå in vid så när jag har tagit in alla andra hästarna så står han på andra sidan och gnäggar efter dom andra...
Ja om nån ville veta:P

Funderar starkt på att hoppa av Italienskan..känns bara inte bra; gruppen är inte precis enligt min smak och jag trivs inte alls i den och dessutom så känner jag att om jag ska överhuvudtaget klara mig igenom Spanska steg 6 så är Italienska steg 2 ingen bra kurs att läsa I tell you that much!!!!!!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0