Dance like there's no tomorrow

Orkar inte gå och lägga mig så jag skriver ett litet fint inlägg istället:)

Just det, Eurovison rapport: Tredje wildcardet till Melodifestivalen stavas Peter Jäback. Han ska sjunga låten Hallow skriven av Fredrik Kempe och Anders Hansson.

Idag har det ju varit, hur ska jag säga det..kul??
Kören imorse var faktiskt helt ok, kom faktiskt upp i de höga tonerna i det är en ros:)
Latinet blev en liten utskällning av Violet, "Tycker du att det gick bra??" suck, aja, inget att göra något åt nu.
Klasstiden blev att vara lite rädd för Reneé, man vet ju inte, rätt som det är så står hon där bakom henne som jag vet inte vad, liiiiite rädd blir man..tro mig!!
Spanskan bjöd på hörövning och att vi sen skulle återberätta och spela in på mobilen och sen skicka till Tina. Fick också veta att det nästa vecka väntar läsförståelse och uppsats som ska visa vad vi kan. kul liksom. sen blev jag slagen i huvudet med en penna av Barbro. niiiice, not..
Lite trevlig var det dock hos Martina och sen på konserten:) hihi, skooooooj. Och tro det eller ej, men köpte varm choklad för 30 SPÄNN!!!!!!!! OMG!! det är inte dåligt för att vara jag liksom..

Imorgon är det matteprov som jag fattar nada inför. Borde plugga, men det kom en portugis och började prata med mig på msn, han var ju inte jätte bra på engelska kan jag säga, men men. Aja, han verkade iaf gilla real så det var ju bra;)

Nä, det får vara allt för den här gången, kom ihåg pepparkakorna!!!!;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

hihi :D

2009-12-04 @ 08:20:42
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0