I want you to know..

..but I don't know how to tell you

Jag vill vara där, där du är.
Jag vill inget hellre.
Jag vill dansa i dina armar och vakna vid din sida.
Jag vill vara där, där du är
.

Dagen idag har bestått utav ovärd engelska, spanska film som jag förstod nada av och psykologi film på tyska. Har kännt mig allmänt dålig idag faktiskt. Vet inte vad det är, men något är det.
Mamma har spenderat hela kvällen åt bakning, najsprajs:) så nu har vi kaffebröd heela julen, inget som direkt skulle behövas, men gott som bara den är det!!;)

Imorgon tänkte jag försöka pricka in rätt buss. Den med han:P men jag skulle hellre åka men han. Eller han. Men det är en annan historia, en som jag inte vill skriva om här.
Lucia blire hela veckan iaf, får skämma ut mig i det där vita linnet ett år till. Men det här är väl iaf sista året nu?? Har väntat sen i 7:an på att slippa gå fram med glitter i håret, ljus i handet och det där nedrans linnet. Hoppas. Julsångerna kan jag ta, men måste jag verkligen se ut så där?? I don't know..

Såg en liten intervju med Calle och Erik, ska jag vara riktigt ärlig så spelar det inte så stor roll vem som vinner..tror jag köper båda skivorna. Calle växer mer och mer i mina ögon. så är det så nu vet alla;)

Ha det bra och sjung ut det du vill säga djupt inne i ditt hjärta
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

japps det måste du :D & du kommer vara så söt :D

2009-12-07 @ 21:38:00
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

söt är väl att ta i Martina lilla;)

2009-12-08 @ 20:38:05
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0