I won't let you down

Sitter här med en real madrid kopp full med varm choklad. muums<3
Tänkte ta en liten stund och berätta lite grejer som snurrar i mitt ganska så stora huvud:)
Kan ju börja med att säga att jag älskade min sovmorgon imorse, trots att mamma kom och väckte mig redan kl 9, men jag menar det är sånt man får leva med..Religionen idag var inte helt och fullt som jag hoppats, blev aldrig nån paus så man kunde gå och köpa o'boy (visste ni att Erik också tycker om att dricka o'boy?? värt att veta), men som sagt, jag fick min choklad tillslut när jag kom hem:)
När jag ändå är igång och pratar om Erik så skulle han tydligen göra nåt spännande soloprojekt under 2010!! Man undrar ju om det inte kan vara så att han ska tävla i den roliga tävlingen som kallas Melodifestivalen..ah, hoppas kan man ju alltid göra:)
Och när jag ändå pratar Melodifestivalen så kommer jag ju väldigt lätt att tänka på ESC, och jag har en liten fråga; hur många skulle vilja ha Fairytale the movie, en film om Ryback's "fantastiska" resa?? Otroligt nog är jag inte en utav dom, men det kanske är nåt att tänka på när man tänker julklapp till Mina:)
Så vad har jag mer på hjärtat?? Jo, jag har kommit på att det finns en hel del att göra vad det gäller skolarbete. Svenskan till exempel borde kanske vara klar redan imorgon. Sen har vi ju Psykologin också, jag själv om 10 år. Mina drömmar om det stämmer kanske inte helt ihop med det som vi kanske ska skriva, så fatta vad svårt jag får det!! Bajsapa.
Var det allt?? Nja, det vet jag inte, men lite får jag allt behålla för mig själv;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0