It goes like this

Två små blyga ögon. En sorgsen blick.

Gick upp halv 11 imorse. Trots det känner jag mig så j***a trött just nu.
Hade en enda lektion idag, kör. Lite mysigt var det dock, ögonkontakt..inte för att jag bryr mig eller så;)
Annars har min eftermiddag bestått utav att skriva 6 A4-sidor med spanska grammatik..det var ju inte lika mysigt kanske. Men vill man att det ska gå överhuvudtaget imorgon så är det bara att plugga på..

Imorgon blir det kanske inte nåt inlägg, då får ni läsa det här igen;)
Ska nämligen stanna kvar inne i stan och sova hos Mina, min mamma tyckte det lät som jag svor när jag sa att jag skulle stå utanför Fiadelfiakyrkan kvart över 7 på fredag..men, inget mig emot:)
Från halv 9 till typ halv 12 blir det körövning imorgon, borde hinna med lite svenska..sen SPANSKA PROV!!
Okej, men det går nog bra, det är ingen idé att jaga upp sig för det..
På fredag blire FOTBOLL!!!! I like a lot..eller för att citera min käre vän Martina; Me gusta!!
Får se om man får se lite gull..både där och där:) hoppas på förbättring

Imorgon är det också en viss person som blir 22 år!!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
¡Felicidades!
hoppas din dag blir super, önskar jag kunde säga det personligen, eller överhuvudtaget..

erase the dream
rewrite the scene
if there's a God
then God only knows
what we should know

on with the show

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

gullgull överalllt ;) haha

2009-12-09 @ 20:17:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0