Just another face in the crowd

Hmmmm, jag kunde inte hålla mig..
Här kommer plats nummer tre på min lista:
Den här tjejen har hållt på ett tag nu, men inte förrens detta år har jag fattat hennes storhet! Men tro mig den finns där, nu är hon en av mina absoluta favoriter..Kan ju också¨säga att det var så otroligt svårt att bestäma så senast igår var den här #1. Yes people, det är sant.
Men, låten var iaf lite svår att välja, hon har ju så otroligt måååååånga! Men tillslut valde jag den här för den får mig jämt att tänka på Higuain av nån konstig anledning:) Oh I liiiiiike<3
Får se vem ni tänker på....



Nästa plats kanske kommer redan senare ikväll, who knows??;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0