Not close enoght

If you want it, you should get it..

Mitt huvud snurrar, magen gör ont och jag känner en olustig känsla av illamående..men men, inget kan stoppa mig från morgondagens match!! eller..??
Denna dag bjöd på engelskaredovisning..lite kul att jag och Marina hade typ samma ämne, haha. aja, gick faktiskt rätt så okej för en gångs skull:)
Spanskan sen var väldigt mycket som vanligt..skrev några rader om H, alltså jag vill ju skriva mer, men spanska är för i sjutton inte det lättaste språket!! Speciellt inte när hjärnan har tagit jullov..
Hål sen som bestod utav att sitta och ta en kaffe med Evelina (hon fick stå för kaffedrickandet, men mitt hopp om att en dag kunna dricka kaffe tändes igen!!) och sedan gå runt och leta julklapp tills bytet på fredag. Det slutatde typ med att jag och Evelina befann oss i leksaksbutiken i Träffpunkt.Haha, lite Nostalgi blev det allt där;)
Psykologin var väl okej..förutom då vi fick sitta och lyssna, för som jag sa tidigare så har min hjärna tagit lov så allt hon sa gick in genom ena örat och ut genom det andra, ingeting stannade i mitten:)

Åkte ner för att ge hästarna lite matis förrut och upptäkte att nåt är fel på Schplutt!! Han vill inte äta:( Aja, han har förhoppningsvis bara lite ont i magen. I hope..

Imorgon blire fotboll med tjejerna, alltid kul:) har lite förhoppningar också;) inte dom ni kanske tror, utan några små andra..typ
Följer man med på hockeyn på fredag?? nje, inte om jag bestämmer mig för att dissa..är i valet och kvalet just nu..vi får se vart det slutar. ser ut som en dissning. vi får se, only time can tell.

Gå och lägg er nu så ni orkar den här sista veckan:)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0