That's when I lay down my head

Fråga min mamma, fråga min syster, fråga vem du vill; Jag gråter bara inte så ofta (inte när det är människor i närheten..)
Jag grät inte på min kompis begravning, jag försökte, men allt var så tomt då..det gick inte!

Men människor, sätt på låten Apologize och det händer nåt speciellt. Sätt Ryan Tedder framför ett piano och visa sedan klippet för mig, DÅ kommer det. Vill bara sätta mig i ett hörn, kura ihop mig och få ut allt. Bara låta tårarna rinna! I don't know why..it just is:'(
Det går för sjutton inte! Får väl sluta lyssna på den låten eller nåt..MEN det går inte för jag älskar den över allt annat!! Jag vet, jag är sjuk..men jag kan inte hjälpa det.

You say sorry like the angel heaven let me think was you

Sorry guys..
Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0