The dream that remains

Ett litet steg mot verkligheten..

..och jag vill att verkligheten är du!!;)
Denna dagen började ju bra..missade TRE bussar!! Kom till kyrkan och det blev lite Luciatåg, måste ärligt säga att Ola och Andreas är bästaste körledarna..roligt roligt:))
Matte sen utan miniräknare, fick räkna alla tal i huvuden, som (3²)³ och sådana saker..inte så kul. lite kul var det dock att det bara var jag och Lisa de första 5 minutrarna, men det var för att Birgitta var lite lost och trodde vi började kvart i. Haha
Lunch och sen religion, finns inte så mycket att säga om det..

Det jag skulle vilja meddela lite om är Skinkturneringen!! Så bäst, jag döör:)))))
Först tog det hundra år innan vi hittade till där vi skulle sitta. Sen kommer gulli/Porokara, "Han är känd för sitt krulliga hår" haha, Alvbåge är fööör rolig!!!!<3<3<3<3<3
Martina hade lite turis också..men gullig dialekt får jag hålla med om att han har;) "Ni behöver inte om ni inte vill" haha, tack för att vi har ett val.:P
Roni vann iaf<3 och så såg vi ju honom. hihi, suckis. asså, det går inte att återberätta allt..får inte samma effekt liksom. tihi:)



Nu är det Idol med gull Eddie:) Han är för bra!!
But if Michael Jackson were living, he wouldn't let this be, no 

Har inte skrivit nåt om torsdagen, men men..jag tror ni överlever iaf:)
Nu får ni ha det gott, en Idolfinal väntar på mig..

Goodnight and Goodbye


Kommentarer
Postat av: martina

aw, snuttigullisar.

2009-12-11 @ 21:31:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0