The truth

Say you love me, Say you love me
Then put it in a love song

Okej, borde verkligen sova nu, det är tidigt imorgon..men hur ska jag kunna sova??
Huvudet är tugnt, vill helst va hemma imorgon, men shit..så mkt att göra ju!! Engelskan liksom, eftersom jag inte har 5 minuters text så vill jag helst prata med typ Sofia så man kan låtsats att man har det, om jag är hemma så kmr jag bara få göra det själv med honom = IG!!
Och sen har vi ju filosofin..apa. men jag är ju som tur inte den enda, tack Agnes..
Och ah, shit..GÅ OCH DÖ!! Varför skulle jag göra så där?? Blev ju jätte fel ju.. Varför kan inte människor bara acceptera en vänförfrågan?? Varför ska man börja prata och en massa sånt skit?? Titta på Indian..han är duktig..I think I love him..eller nåt.
Gah, livet är ju för ironiskt..ödet, eller slumpen?? Mm, kan man ju fråga sig..;)

Tror iaf jag är kär! JÄTTE KÄR!! Och nej, inte i honom, utan Emma Kär!! Ja, alltså inte i mig själv, utan kär på ett sånt där sett som Emma blir kär. I låtar!! Denna gång heter inte låten "Higher" som man kan tro efter hur jag betett mig på sistone..utan "Put it in a love song"<3<3<3

Ah, så är det..Åh, gå och dö på riktigt den här gången..

Ah nej. Hej då. Eller jag menar:
Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0