We'll soon reach The E.N.D

Meet me halfway..

Hur mysigt är det inte att vakna på morgonen och kolla upp i taket där det är en jätte bild på Måns med texten "All you want for Christmas".. det kallar jag julkänsla, mmmm:)
Annars är det mesta klart inför julen så det är bara att vänta nu. Snart där. Jul. Christmas. Den bästa tiden på året. Behöver väl inte säga så mkt mer än så;)

Har funderat på ett tag nu att stänga ner bloggen. Är ju ändå inte så många som läser. Men jag vet inte, är skönt att bara få skriva av sig ett tag. Är på det hela ganska trött på internet. Finns inte så mkt roligt att göra liksom. Aja, vi får se hur jag gör.
Har iaf kanske löst problemet på vad jag ska göra efter gymnasiet!! Måste bara prata igenom det med Kerstin Bergh först. Men jag tyckte det lät bra, mamma vet jag inte vad hon tyckte..hon var ganska tyst, good or bad?? Iaf, jag tänkte att man kanske kan ta ett sånt där basår på estet som en del tänker göra på estet. Jag menar, då pluggar jag ju vidare direkt, men har fortfarande ett år extra på mig att lista ut vad jag ska göra samtidigt som jag får göra nåt jag gillar. Jag tycker iaf att det låter bra!!:)

Har inte så mkt mer på hjärtat, ha det bra:)
Goodnight and Goodbye


Kommentarer
Postat av: emma

som en del gör på natur menar jag;)

2009-12-22 @ 22:54:14
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0