What do you say to takin' chances??

Andra advent. Två veckor kvar. Snart lov. Snart ingen mer skola.
De tankarna gör att man blir lite orolig, orolig inför framtiden. Vad ska man göra sen?? Har iaf kommit fram till att Madrid kan gå och lägga sig. Kommer aldrig hinna söka stipendier innan det är för sent, vilket gör att jag inte har tillräckligt med pengar. Morfar pratar om att han ska flytta med mig och när jag ville att vi inte ska köpa så mycket julklappar så att jag kan spara lite pengar och responsen blev att jag är lite självisk. Måste säga att det fick mig att tänka i andra banor. Kanske är lite själviskt att åka, så jag får hitta på nåt här hemma istället. Är ju iaf inte säskilt bra på spanska och jag verkar ha någon särskilt stor talang för att lära mig det heller. Nä, jag får helt enkelt hitta nåt annat att göra:)

Bra kväll igår, hoppas det kan göras om någon gång i framtiden.
Blev lite trött där på slutet, vilket kanske märktes imorse;) haha
Aja, åkte till Nora sen och gick runt lite på julmarknaden. Mysigt, mysigt.
Nu försöker jag skriva lite på psykologin...säger inget mer än så.



när man är lite ledsen så får pojkarna det alltid att kännas bättre:)
Matchen igår vanns med 4-2 och matchens "lirare" blev just Ronaldo och Higuain<3

Remember to always be yourself and take the chances
Goodnight and Goodbye


Kommentarer
Postat av: martina

klart det kommer göras om! :) kanske redan på lovet :))

2009-12-06 @ 20:06:46
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0