When you turn it around

..I go and fall in love

Åh vad det värmer i hjärtat ibland!! Går in på Reals hemsida och bara kollar för att dom är så himla söta och när jag kollar de senaste videorna, vad ser jag?? Jo det här:



Åh, gull gull GULL!!!!!! och inte bara det, det kmr mer människor!! Det stod att han hittat sin optimala form och det är han som kmr leda Real till stor ära!! <3<3<3<3<3 Ååååhhhhhhhhhhhhh

Tänkte frågen en sak bara..nån som vet vad det är för låt dom spelar i Let´s Dance-reklamen?? Såg reklamen under Idol:) Kul Kul när man får blicka tillbaka och när man får se EDDIE!!!<3 Uj så mkt gull det va idag då!!
Fick också se JB skivan ligga framme och man såg grabbarna..måste säga att efter "A little bit longer" så skiter jag helt och fullt i att Nick är ett år yngre, han är cutie numero dos;) Numero uno är självklart Kev:P

Har pratat lite med Martina för första gången på väääldigt länge. Kändes väldigt bra:) Och så tror jag vi iaf försökt att reda ut Stockholmsresan. Eller vi och vi..Agnes har gjort det;)

Men nu har jag nog skrivit allt jag ville få ut..eller??
Eftersom det blev ett video grejs med H så skippar jag når musikgrejs, nåt säger mig att ni överlever iaf;) Nu får ni ta hand om varanadra och så kanske vi ses snart;P

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: agnes

himla krångel med den där resan asså x) men det löser sig väl..

2009-12-27 @ 23:30:30
URL: http://fakestar.blogg.se/
Postat av: martina

naw. nickypicky. du har väl hört att kevin & danielle har gift sig nu? ;D

det var trevligt att prata med dig :)

2009-12-28 @ 11:48:12
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

Va, nej:( Aja, hoppas dom får ett Happy ever after..;)

2009-12-28 @ 18:14:56
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0