Without a trace

Kom lite nämre..

Dialekter..ah, det är ordet som får representera min dag. Eller, alltså..från efter spanskan och framåt iaf;) Matten, ah vad ska man säga?? Mina bordskompisar tyckte det var lite roligt att jag kom ihåg miniräknaren men inte matteboken. Sen var det filosofi, prat, prat, prat och lite fika:)
På spanskan var det lekar som gällde, så kuuuul!! Och det var sen som dialekterna kom in i det hela:) Mina pratade på nån dialekt (och bytte typ hela tiden:P) och sa att hon var tomten och därför nykter..(?) aja, kul var det, alltid kul:) Engelskan sen var ju...sådär. Fick tillbaka uppsatsen, och jag tror jag hade missuppfattat nåt. det är liiite svårt att se vad människan skriver i sina kommentarer.
Sen var det lite julklappsköp, hoppas av hela mitt hjärta att det ska bli bra!! Det är så himla kul att se ett glatt ansikte när dens ägare öppnar paketet..aw:) måste dock fortfarande köpa present till Mina och tills på fredag. Tänkte köpa Marabou choklad tills fredagen och använda rimmet: "Detta var väl kanske inte så givet, här får du lite mer mmmm i livet"..tydligen så var det nån som kommit på den tidigare:(

Hem till Martina bar det sen, där hängde vi ett tag innan det var dags att åka till Behrn. Martina var super duper snäll och hjälpte mig att aceptera alla förfrågningarna jag hade (som jag aldrig orkar med..) så tack tack.
Behrn blev det alltså sen. Kallt som bara den var det, men oj vad roligt vi hade, "mackan", HAHA:D

När jag kom hem sen fick jag veta att Busen ramlade när han gick ut imorse, oj så det värkte i hjärtat då:'( men det gick bra som tur är..mamma fick dock lite ont eftersom hans ben träffade henne. Men, nu mår alla bra:)
Fick också veta att storasyster kommer hem imorgon, trevligt värre:)

Nu blire nog lite sömn, efter att jag lyckats slita mig från musiken. Ha det gott
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Bra rim iaf:D:D

2009-12-15 @ 22:54:40
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: emma

tack så mkt:)

2009-12-15 @ 23:29:11
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: amandaaamanda

har inte varit ute idag, är det väldigt halt?

2009-12-15 @ 23:46:06
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Postat av: martina

:D

2009-12-16 @ 14:50:11
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0