ÖSK-AIK

Tyskarna har kommit!! Men ingen snyggtysk som bär namnet Sven (hur kan man döpa sin snygg snygga son till det?? Obegripligt!!) Men jag får försöka klara mig ändå:) Hoppas bara att inte mina kära morföraldrar går fram och öppnar sina munnar i närheten av dom, det kan inte sluta annat än DÅLIGT!!

Snart fotboll..ÖSK-AIK, har faktiskt sett fram imot den hät matchen. Jag menar, visst det kan bli en svår math för ÖSK att vinna, men AIK är ju smarta och har en snygg Argentinare med i laget!! Det är nåt speciellt med Argentinare, eller hur??

På tal om Argentinare, Higuain verkar ha en plats i real trots alla "super"köp.

Nä nu måste jag verkligen gå så
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0