Walk on by

Grattis mamsen, 48 år igår:)

Yes då var fyra dagars teori klart (eller ja tre för mig, så jag får lov att gå en lektion på onsdag v. 28..)
Skönt att ha det gjort (nästan..)
Var i Skara i onsdags, jag och mormor skulle gå på schlagercafé men det visade sig att det inte fanns något som hette så:(
men men vi åt lite mat på något värdshus (var faktiskt riktigt gott) och gick runt lite i den lilla lilla staden, kul jul;)

Ska träffa Mina lite på torsdag, fira lite födelsedag och så, kul kul..kanske blir det hemma hos mig, vet inte riktigt säkert:) jag menar vad kan man göra hemma hos mig??
well well, näst nästa helg (efter midsommar) blir det födelsedagsfirande (again) hemma hos agnes..:)

Fick nyss veta att snygg tysken inte följer med resten av sin familj hit i sommar:'( sååååå tråkigt
Och real köper in en massa anfallare, typ Kaká och Ronaldo (för en miljard kronor!!) så det kommer inte finnas någon plats för Higuain snart:( Hur ska jag klara mig??

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer
Postat av: agnes

våra mammor är lika gamla :D eller lika unga kanske man ska säga höhö ;D

2009-06-16 @ 08:13:10
URL: http://fakestar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0