Vila tryggt

Jaha så satt man här och bloggade lite idag igen:)
Körövning idag från tio till ett, sen fick man vänta en timme på bussen..ibland önskar jag att jag bodde inne i stan;)
Imorgon smäller det!!! Lite pirr i magen kommer nog imorgon, men det hör till..kul ska det bli iaf:)

Hade en liten dröm inatt..en viss Johan var med kan jag ju avslöja;)
Han hade en tjej(jag tror det var hans tjej..) och jag blev jätte avunsjuk..hmm
Ja och sen var det några konstiga typer som ville mörda mig, men det är ändå Johan som gjorde starkast intryck;)

Ser inte fram emot de två kommande veckorna...läxa varvat med prov every day!!!! Not so nice...

nä nu får jag försöka få något gjort..
goodnight and goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

wow emma :D

skolbajs :(

2009-03-21 @ 15:29:11
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0