Fairytale

Jaha då var det över!!!! AND THE WINNER IS NORWAY!!!!!!!!!!
Glöm allt hat jag kände mot Norge innan, nu älskar jag dessa underbara norrmän;)
måste säga att min plötsliga ändrade inställning till årets Euroviosion vinnare beror på att en liten del av mitt hjärta brast när den söt söta Alexander Ryback nästan släppte en liten tår..såååå gulligt:P
Blev också lite stolt när folk under röstningen pratat ryska med programledarna och sen efter vinsten så står han där, mr Ryback, och pratar norska in i kamran OCH JAG FATTADE VARJE ORD!!!!! Där fick ni rysktalande röstnings människor;)
För att prata lite om dom andra bidragen; OJOJOJ vilken show Ukraina och Grekland bjöd på(kan inte sägas tillräkligt många gånger; PUSS SAKIS).
Helt sjukt vilken final det blev...mellanakten var bergis det coolaste jag någonsin sett!!! Som jag sa till Agnes i Fredags: JAG ÄLSKAR ARGENTINA!! tror jag ska flytta dit om något år...kanske efter att jag fått en viss argentinare, Higuaín, på kroken;) :P
Programledarna var nog dom bästa jag sett i Eurovision samanhang, och jag är helt säker på att jag sett den manliga programledaren förut...
Demitri fick behålla jobbet, TACK!!!, som grädde på moset...
Och till sist; Malena förtjänade en bättre plats en 21:a, men jag är trots allt nöjd en då...nästan Nordisk trippel i topp; Norge segrade, Island tvåa och Arash från Sverige trea, det var ju nästan mer svenskt i det bidraget än i Svenska bidraget!!

Fotboll idag, dock utan mig på plats, men; HEJA ÖSK!!!!!
Ville gå men jag hade ingen som kunde ge mig lite lift till bussen + att jag jobbade lite och tjänade ihop lite pengar...väl behövt!!!
Real spelade ju på dålig tid igår, har inte vågat kolla resultatet...är rädd att mitt goda humör inte håller i sig:(

men men
GRATTIS NORGE PÅ NATIONALDAGEN OCH EUROVISION SEGERN!!!!! PUSS

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0