Schplutt Mushu

klömde säga att föliset kom inatt:)
När jag kom upp imorse sa mamma att jag inte behövde oroa mig för att få åka buss idag för fölet hade redan kommit...
Agnes gav ett riktigt fint förslag på namn: Schplutt Mushu!!!
såååååå fint:P
Om nån behöver hjälp med namn så gå till agnes, det var ju hon som kom på rockpophiphop(smart tjej med andra ord..)

Spanska prov idag, gick piss!!!!!
men jag hoppas på att Barbro rätter bra och ger mig ett litet VG iaf;)

Ronaldo gjorde ett litet fint segermål mot Arsenal<3
ååhh vad han är duktig, hoppas på att han kommer till Real till nästa säsong...

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: agnes

jag vet, jag är grym (h)

2009-05-06 @ 14:48:40
URL: http://fakestar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Och jag kom på Mushu, faktiskt.



Schplutt är underbart gulligt. ;)

2009-05-06 @ 15:05:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0