I hate this part

Behrn Arena in my <3, jag menar visst var det sjukt coolt med Camp Nou, men Behrn känns ändå mer hemma och, ja, ni vet väl vad man brukar säga?? Borta bra men hemma bäst:)
Lite folktomt men men, lite mysigt var det ändå måste jag nog säga..Boys är lite roliga och, vågar jag säga det (?), SÖTA!! :P Ja, nä, men ah liite...helt plötsligt slår alla på en person och så hoppar dom runt och jag vet inte vad!! Haha, ah, vad kan man säga??

Syster borta igen, vi åkte in på ÖoB och köpte nån tröja eller nåt till Bamse innan vi fick leta oss runt för att hitta ett ställe att stanna och åka runt vid Behrn..aja, kul att hon var här och jag hoppas vi ses snart igen:)
Vi lyssnade på Måns på vägen in och Jesus vad jag längtar tillbaka till i somras, så bra konsrt så ojojoj. Meen jag fick ju se en lite rolig intervju med honom på Bingolotto, ALBERT!!! Haha, så söt, men ah nu förstår ingen, men sötis var han (som vanligt)<3

Höstlov, the end..aldrig mer får vi erfara detta underliga fenomen, kommer jag sakna det?? Troligen inte, men man vet ju aldrig:) Nu blire 7 veckors slit, måste verkligen ta tag i psykologin nu..meen det är ju såå tråkigt!!! Men nä, jag ska vara duktig, I promise (typ).
Imorgon blire nog en klippning, BEHÖVS!! och jag kollade över min ekonomi och nu är nog ett bra tillfälle, ska gå och kolla om man kan beställa Adams nya skiva som kommer den 23 november på najs prajs..Oh I would be so happy..

Nä, nu blire nog lite sleep, får iaf lite sovmorgon imorgon eftersom min engelskalärare tydligen är sjuk (?)
Goodnight and Goodbye


Kommentarer
Postat av: agnes

hihi med söta så menar du en viss herr hood va? ;)

2009-11-02 @ 17:21:58
URL: http://fakestar.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, ehm jo vi säger så;)

2009-11-02 @ 18:11:44
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: Boys 2004 Ultras Örebro!

Vi är störst, bäst och vackrast! Snyggast i världen helt enkelt..

2009-11-03 @ 10:57:02
Postat av: Emma

JA nu ska vi ju inte överdriva;) meen jo liiiiite:P

2009-11-03 @ 15:18:52
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: Boys 2004 Ultras Örebro!

här överdrivs det inte.. Alla faller ju för någon i grupperingen.. Kolla bara agnes... ;)

2009-11-03 @ 15:22:17
Postat av: Emma

Haha, jo det ligger nåt i det;) får väl ge mig då, ni är störst, bäst och vackrast:P

2009-11-03 @ 17:18:07
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0