Moving on

Ögonen är på väg att stängas hela tiden!! Trött som skrutt är jag ska ni veta.

Igår var en lite rolig dag..kom till skolan, sjöng lite i kören, I got a head like a pingpong boll, sen Latin. Trodde Violeta skulle dela ut frågor som vi skulle svara på, men det gjorde hon inte:) är det bara jag eller har Violeta blivit bättre och snällare?? Aja, lite hål fick vi sen, gick till pressbyrån och köpte varmchoklad, me like a lot!! Sen blev det lite klasstid och vi får ta mig sjutton skynda oss nu om vi vill vara med i den där nattinnebandyn, och det är klart vi vill! Spanska som gick ut på att jag och Mina satt och pratade om kvällen och så, taggade lite:)
Efter träffade vi Elvira, åkte hem till Mina där jag och Minis sjöng lite singstar och kom på att båda höll på att somna! Ett tag tänkte jag att jag ALDRIG skulle klara mig igenom kvällen/natten, men men
Sen åkte jag och Mina in till stan, åt på La Baguette (igen) och gick och satte oss på bion. Halv nio fick vi köra hem Ann.Kristin, lite bråttom fick vi allt eftersom första filmen började kvart över nio..meeeeen vi hann:)
Ett tips bara, köp inte Hollywood menyn, sjukt mycket!!
Mysigt hade vi och andra filmen var BÄST!! Slutet var lite konstigt..slutade lite..vad ska man säga?? snabbt?? Aja, men slutrepliken var ju lite gullig..om man är i Team Edward;) Meen jag har kommit på att jag är vääldigt mucket Team Jacob och även ganska så väldigt mycket Team Emmet!!;P Emmet är bäst på sina ställen, och som Mina kallade honom; My monkeyman (alltså hon sa till mig; your monkeyman), sooo true!!!

Aja, vi lade oss vid halv fyra och sedan blev jag väckt av Mina vid kvart i åtta. inte kul. men men, gick upp, åt frukost och åkte in till skolan och satt och väntade ett tag. hade ju tur som hade först Martina som sällskap och sedan Agnes:) Annars en ganska kort dag, matte och religion stod på schemat..och jag har bara en liten fråga, varför var de andra två grupperna så seriösa och duktiga för?? bajs, men aja..

Nu ska jag göra absolut ingenting, tycker ni ska göra det samma:)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0