Nothing at all

Love can meen so little and hurt so much

Onsdagar är korta dagar..sovmorgon imorse och det kom en snygg snygg kille hem till mig;) Eller, asså, han var utanför mitt hus och pratade med min morfar (som var på besök) och gjorde så jag inte kunde gå ut. Inte hade jag hunnit duschat och jag tänkte ta mammas jacka som är liiite för stor..ah, så jag fick snällt vänta tills morfar pratat klart med honom och han åkt:)
Sen åkte jag till skolan och hade svenska och religion. Fika stundis på religionen, myyyyyysigt..har kommit på att det är riktigt mysigt att fika and I like it a lot;)

Städade köket när jag kom hem, kände mig så sjukt duktig så det är inte sant!!! Sen tänkte jag plugga lite också, men jag menar, man kan ju inte vara hur duktig som helst på en och samma dag:P

How come I miss you when you're not around
How come I think about you all the time
How come I dream about you every night
When you never been more then a stranger to me in my life

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0