The scream

I really just want to scream, but screaming would be so far from being me. If I would scream I might loose everything I have, but I would feel so free. Now I keep hiding the scream inside of me and I hear it growing bigger. I don't know how long I can keep it deep down in my chest but I hope you don't have to hear it to. It's better to hide it inside then to scream it out loud. But I have to tell you that the scream is keeping me up at night and now it's all I can think about. The scream is now a part of me and the scream will always be.

Sitter här med en varm kopp choklad, självklart Real Madrid muggen!!
Är typ klar med talet, och är det bra?? Jag har faktiskt ingen aning men min chansning är ett stort nej..
PM:et ska skrivas men det är snart gjort, hoppas jag.

Dagen har väl varit okej..gick upp vid nio tiden, gick ner till stallet och gjorde klart allt. Morfar frågar mig vad gård heter på spanska och jag kunde inte svara, så jag gick hem och kollade upp och skrev upp svaret på en lapp och gav den till honom. Vet inte om det blev bra men men..

Tankarna går runt som bara attans just nu. Tänker på allt som jag bara vill glömma, sånt som jag vill ska hända men vet att det är meningslöst att ens drömma om. Dö, men väntar tills nästa vecka efter Twilight/New Moon kvällen, jag vill gärna se den innan jag dör. punkt slut.

Goodnight and Goodbye  

Kommentarer
Postat av: agnes

här skall inte dös nånting! ><

2009-11-12 @ 13:21:05
URL: http://fakestar.blogg.se/
Postat av: Emma

jo, nån gång hade jag nog tänkt att dö faktiskt;)

2009-11-12 @ 16:15:30
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0