The sight of heaven smiling

Vaknade imorse, 10 minuter för tidigt..väntade, trummade på täcket..3 minuter innan klockan ringde gick jag upp..skulle göra mig klar, morfar kommer i bilen (40 minuter för tidigt!!), stormar in och säger att hästarna rymt!!
OMG!! Jaha, så det var bara att ge sig ut och försöka hitta dom, vilket gjorde att jag missade kyrkan:(
Som tur är så hittade vi dom ganska snabbt och ingenting hade hänt, de mådde bra:) men men, det var försent att åka till kyrkan..men jag litar på flickorna, dom gjorde nog ett fin fint jobb.

Igår var det körslaget, min mamma ringde 12 ggr på Ola. I say no more. Turis att han vann;)
Sen var det Spanien - Argentina, Spanien vann med 2 -1, men så går det när man tar ut Higuain efter 59 minuter!! men jag ska inte klaga..hejade ju på båda lagen<3

Sov sött nu människor and sweet dreams<3
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: agnes

vi gjorde ett kanonjobb ;)

2009-11-15 @ 20:11:41
URL: http://fakestar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0