All up 2 you

SKOLA!!!! Det var längesen alltså, kändes lite konstigt..
Matte först med en massa genomgång inför provet på fredag, sen filosofi med genomgång och lite titta på Matrix och ska jag vara helt ärlig så förstår jag mig inte riktigt på den filmen..men ah den är väl kanske bra:P
Sen lunch med Indian (OJOJOJ jag fick ju värsta artikeln av Martina, THANK YOU!!), gulligull:)
Spanska stod det sen på spanskan och det var ganska slappt, vi gick runt och låtsades befinna oss på olika ställen och så, och så blev det att läsa nån skräckhistoria som jag typ inte fattade..
Engelskan gick faktiskt helt okej, redovisade min bok inför Sofia och Anders..tror inte att han märkte att jag inte läst klart hela boken;)

Sen drog jag till Mina bara för att upptäka att Mina var kvar i stan..aja hon kom ju tillslut iaf:)
Åkte in till stan med Mina och Elvira och tittade på, bara för att upptäcka att jag kan nada från refrängen och framåt..känns ju sådär att jag kommer missa nästa vecka också liksom.

Nä, nu blir det nog lite sleep, om jag kan slita mig från Spotify, just nu är det Akon som gäller, bra kille det där..om nån har några av hans låtar så tveka inte att skicka över några till mig:P
Har inte läst på ett dugg till Svenskan heller, kom ju på att det vi skulle läsa tills imorgon fanns i boken, men jag får väl skylla på att jag varit sjuk eller nåt:)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0