Fame

"Close your eyes and dream"

Kom på att jag glömde skriva en sak igår; min mamma har fått jobb!! GRATTIS!!
Hon ska typ jobba på kanslit hos typ de synskadades riksförbund ellet nåt, vet inte helt säkert, men jag hoppas det blir bra..:)

Skolan idag var...ah, skolan.
Kom först dit och satt och läste tidningen med Cicci, sen MaC..haha och Birgitta hade lite förutfattade meningar, men ah..hon hade ju höga tankar om oss, att vi skulle klara andra derivatan istället för nåt annat lättare som Samarna brukade få göra;) hihi, hon är så rolig..
På lunchen lämnade jag in biblioteksbökerna och hämtade Renées Franska kokbok, tack för lånet!! (och jag skaaa lämna tillbaka!!)
Sen var det religion med Hasse, haha, söta roliga Hasse (som vi förövrigt höll på att köra över sen!!)..han bjöd på nötter och berättade historier;) ah, och vi redovisade också, gick väl okej måste jag nog ändå säga, vi blev tydligen en insperation för Hasse inför nästa kurs..

Ikväll äre fotboll utan mig:( Hade varit kul att gå och få en annan stämning än den på Camp Nou, men så blev det alltså inte, bestämmde mig för att vara hemma och titta på bästa Eddie istället..väntar med fotboll tills Mina kan följa med.
Nä fy, nu fick jag lite fotbollsabstinens...aja, det går nog snart över.

Nu blire nog lite mat snart..
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0