Give a little bit of your time to me

Jaha, då satt man hemma i kalla Sverige igen då..saknar faktiskt redan det varma soliga Spanien.
Nästa gång blire Madrid och sen Andalusien!! Ååhh, ge mig NU!!!!!!!!

Orkar inte berätta om allt, har redan berättat typ allt för familjen..vill ni veta nåt får ni helt enkelt fråga!!

I hate that I love you this much..

Ja, och inte gav det tur till Real för att jag var i samma land, nix dom förlorade, 2-1, mot Sevilla och därmed gich Barca om i tabellen..och det verkar inte som om ÖSK spelar bättre utan mig heller! Aja, får se om det blir att gå på fler matcher eller om det blir diss. man vill ju inte höra vissa saker menar jag, det blev ju liksom såå fel sist.

En förkylning har jag dragit på mig också, det är denna j***a kyla som är felet, och att mamma typ var sjuk.
Aja, nu ska jag byta om och sen blire en liten tripp till stan med morfar för att köpa mat på Shanghai, gott gott:)

Goodnight and Goodbye

U can do what U want as long as U don'
t leave me hear alone...

Kommentarer
Postat av: agnes

emma du behöver inte vara orolig, vi kommer inte säga ett knysst om det där på fotbollen :) klart du ska med sen!

2009-10-11 @ 22:08:49
URL: http://fakestar.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas jag ni inte gör, för jag tycker om att gå på fotboll:(

2009-10-11 @ 22:24:27
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0