I'm me

You ask; How can you live like this
I say; I can't do it alone..
I need somebody
I can't risk to get stoned
But it hurts to be left outside alone..

Kort dag idag, hade bara svenska och religion:)
Ah, så nu är det bara att läsa spanska boken!! I hate it! Hur sjutton ska jag kunna skriva en recension?? Kan ju inte ens skriva på svenska..bajs apa.

Fick ett litet fint sms från Mina förut om att biljetter var beställda till Twilight kvällen/natten!!!!!!!!! Sååååå kul;)
Önskar bara att det kunde finnas till Melodifestivalen också..ärligt, det är sjukt att det tog slut på enbart en ynka liten kvart. Men jag antar att livet är så, vi kan inte få allt här i livet och jag lovar att det inte kommer vara några bra låtar i andra chansen så det var bara tur att biljetterna tog slut så snabbt..;)

Vet inte hur det blir på fredag..fotboll eller inte?? Känns så otaggat med alla människor på fotbollen..
Hockey blire iaf inte för man har tydligen blivit ersatt. Då behöver jag ju iförsig inte behöva tänka ut hur jag ska göra med det så jag kanske ska tacka eller nåt.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: agnes

emma jag skojade ju bara när jag sa att du var ersatt, det är ingen som kan ersätta dig! och angående fotbollen så har vi ju faktiskt lovat att inte ens nämna vissa personer. följ med! :)

2009-10-21 @ 17:29:30
URL: http://fakestar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aja, vi får se..

2009-10-21 @ 19:51:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0