In your dreams

Haha, jag mååååste bara skriva av mig och dela med mig av min lilla mamma..
Vi sitter och kollar på Idol och först kommer Nicklas och sjunger Black or white (som mamma trodde var hennes favorit..) låt mig skriva ner dialogen när låten löd mot sitt slut:
Mamma: Men vad har han gjort??
Jag: Vad??
Mamma: Men han har ju förstört hela låten!!
Jag: Eh, mamma, den här låten har alltid låtit så här..
Mamma: Nej..
Jag: Jo..
Mamma: Jaha, då är det iinte min favoritlåt längre!!
Haha, ah lite rolig är hon..men jag vet inte, man kanske var tvungen att vara med;) meeeeeen tro inte att det tog slut där..nix DET KOMMER MERA!!!

Rabih sjunger en låt som mamma inte visste att Michael Jackson hade gjort och nu var det tydligen hennes favorit Michael Jackson låt..ah och sen när Jihde frågade honom hur man fick hans ögon (och han sa "Jag ska fråga min mamma" puss) så säger min mamma: "Du kan ju para dig med honom så får man ju sådana ögon"
HAHA jag dööööööööööör!! Vem säger så liksom?? Ojojoj, ah, det är min mamma det:P

Nä, det här kanske inte alls var roligt att veta, men jag kunde inte låta bli;)
Aja
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

hahah, din mamma är söt! :D

2009-10-16 @ 23:39:19
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

Haha, nja lite kanske;)

2009-10-17 @ 15:00:25
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0