It's like moving mountains

Blev inget volontär möte..kände att jag nog var tvungen att plugga liiiite istället. Är snart dags att börja packa också.. Fattar verkligen inte att vi snart är där, SPANIEN!! Ååhh, ska bli så kul..<3
Men ah, det finns ju sina nackdelar också..vi ska till exempel sova ihop allihop, och enligt Martina så blir man jätte illamånde på flyget och sånt. Har också blivit tilldelad att ta hand om allas power-points och jag loovar att jag tappar bort allt..

Bussen hem var lite rolig:D
Bussföraren hade typ världens otur. först var kort grejen sönder så han fick sitta och säga till ALLA att det bara var att gå på, folk fattar nämligen inte att om den framför inte kan betala så kan inte dom det heller;)
Haha, sen visade det sig, efter att jag suttit och tryckt på den, att stop knappen inte funkade och bussföraren tog en djup suck..hihi och så påminde han lite om håret;)

Bibblan var lite rolig också..ja, jag kanske inte ska säga vad som hände..alla som vill veta får säga till, här riskarar vi inget genom att skriva ner det..man vet ju inte, en människa kan ju mot alla odds följa denna lilla fina bloggen:P

Mamma ligger i sängen och har ont:( och det blev väl knappast bättre för att Bamse kom och hoppade på hennes ansikte och ville krypa ner under hennes filt..:P

Nu måste jag verkligen plugga lite, Prov imorgon..och krya på dig mamma:)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men neje, man blir inte jätteillamående! emma tare lugnt :D haha. JAG VILL VETA!

2009-10-01 @ 18:57:25
Postat av: martina

och ja, det där var från mig :p

2009-10-01 @ 18:57:57
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

men när du säger att man blir det så tror jag ju dig:(

2009-10-01 @ 21:00:29
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0