Seasons of love

"If today seems far away, go back to yesterday and live"

Tycker att skolan är så ovärd just nu, fast ändå inte..känns som att jag vill gå och samtidig inte! I'm a little confused..
Fick veta på latinlektionen att jag fick samma betyg som jag alltid får på latinprov; VG med bara nåt poäng upp till MVG. Men Violeta sa att vi satsade på ett MVG, så ah..vi får se.
Fick hjärtat i halsgropen när Viktoria berättade att svenskaprovet kommer att vara i FEM timmar!! Jikes..
Aja, man överlever nog det också..det är ju den 18:e och sen kommer ju natten mellan den 19:e och 20:e;) I like..
Spanska redovisning idag också, gick ju inte sååååå bra kan jag ju inte påstå..känns som att jag helt klart kommer få G och inte ett endaste litet betyg högre!! Hata!!

Läste på Reals hemsida något om att Higuain inte mådde så bra..plutten, jag kanske måste åka dit och ta hand om honom!! Eller,asså, jag vill åka och ta hand om honom:P
<3

Hittade också en viss Andreas som jag gjort bort mig inför på Facebook (och nu skrev jag sådär konstigt som Viktoria pratade om:P), men oj vad den människan ser bra ut!! Jag döör..

Imorgon blire ingen fotboll eller hockey, stannar hemma och tittar på min facebook-vän Eddie istället;) Han ska tydligen sjunga Beautiful Day av U2..måste säga att jag är orolig!! Måns sjung också den på rocktemat och då åkte han ut:(

Ska kanske åka ner och ge några hungriga hästar lite mat nu eller nåt
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0