Talk to me!!

Konsert, så underbart roligt!! Vill göra igen, man kan liksom glömma alla bekymmer för ett tag, allt dåligt som man går och gömmer..I will die young!!
För jag blir bara så...ah, nä inga kommentarer, men lite sur, ledsen och arg blir man iaf.

Ögonkontakt är faktiskt helt okej, först cp och mobbat, men sen..visst har jag rätt?? Ja, jag lovar, it's true:)
Så onödigt snygg och gullig så ah, jag och Mina tycker han får skylla sig själv..och om han kommenterar ska jag säga; "Men du får väl fula till dig lite så att mina ögon inte dras till dig hela tiden";)
Haha, och så blev det Singstar hos Mina, hur sjukt kul som helst!! Me like, och ah bilen till kören var bara för kul, men jag orkar inte skriva allt som hände, tack för today iaf:)

Oj, klockan är 3 minuter över 12 på natten, kan ju vara en bra idé att sova nu kanske..men för att sammanfatta lite om vad som komma skall:
Spnaska bok på torsdag (?)
Fotboll på fredag (är så sjukt otaggad på hockey så det är inte sant och ah, som sagt..)
Eddie<3
Fotbollskväll ?? blir nåt eller inte, I don't know, I don't know anything!!
Iaf, real<3
HÖSTLOV
Higuain<3

Ah, men det var väl allt..
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0