You say that you will but you won't

Matteprov..nja inte så roligt. fick världens blackout när provet låg där framför mig..Sen tappade jag ju helt matteboken igår så jag kunde inte plugga nånting, men som tur var så låg den underst i skåpet:) Glömde miniräknaren hemma också, men jag fick låne en av Birgitta efter att ha hört ett ironiskt "slarver"..
Religion, grupparbete, blä..

Beställde The Proposal idag, ärligt bästa filmen!! Ni borde veerkligen se den, sjukt värt liksom:)
Idol ikväll, såå bra med Eddie som sjunger bäästa Michael Jackson låte "They don't care about us", ååhh..
hoppas på lite roliga kommentarer från Baggen på kanten, eller ah alla kan ju få säga lite roliga saker om dom vill;)

New Moon Soundtrack har tydligen kommit ut, får en massa meddelanden om det;) meen jag köper inget nu iaf,,
Kul är det när måns kommer och pratar på Spotify, gull<3 såg att han var med på reklamen till det där programmet med måns möller också, så det blir väl kanske att kolla in det..

Tell me is there any other way, cause Goodbye's on the tip of my tongue

Näe vad uttråkad jag är..har inget att göra:(
Eller ja, jag kanske borde göra en massa läxa, men jag orkar verkligen inte just nu..
och näsan rinner så då orkar man typ ingenting, lite ont i huvudet också..om nån vill veta;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0