All den tid jag har..

Kom hem från dansen för en stund sen:) sjukt kul (kan inte sägas för många ggr)

Har faktiskt spanat in en kille på sistone, men jag har typ inte sagt nåt till nån eftersom jag trodde han var ett år yngre:( MEN det visade sig att han var precis lika gammal som jag:)
Men det var självklart för bra för att vara sant, för Mina gillade tydligen honom också!!! Och för att få med Mina i min förening (som hon verkar pepp på nu..) så var jag tvungen att ge upp honom, alltså när vi pratar om honom och så, kan fotfarande titta:P
Och som sagt så har jag och Miss Indian skapat en förening, vi har tänkt ut ALLT!!! Föreningsfoto, vad föreningen går ut på, vad vi ska göra i föreningen och namn, all ready:)

Skolfoto imorgon, kul kul (not..), vet inte vad jag ska ha på mig..får se om det blir samma tröja som på resten av korten, men just nu lutar det mot att det inte blir det;)

I helgen blir det nog en tripp ner till Skara:) få träffa syrran igen, blir riktigt skojsigt..men vi får se om jag kan fixa pengar från morfar:P
Så det blir alltså troligtvis inge Agnes och Bene fest...

nä, jag är typ lite opepp på skolan och vissa människor!!! Hoppas det blir bättre imorgon eller iaf nästa vecka..
Goodnight and Goodbye

(nån som kommit på något att jobba med på engelskan?? Hos mig står det still...)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0