Another shape of my heart

Har kollat upp vad killen i gårdagens idol hette; Rabih Jaber (tror jag att det var:P)

Aja, har iaf fått in klagomål från vissa håll om gårdagens inlägg och jag skulle bara vilja be om ursäkt..
Menade inte att göra någon upprörd över att jag tyckte att det var mycket tjat om hockey, so I'm sorry;)
(tyckte dock att det var lite kul att dessa människor först klagade när vi gick för att ta mat och sen det första dom gör när vi sätter oss är att börja prata om hockey:P) Nä, men helt ärligt; prata på ni, då slipper ju jag och jag känner att jag inte orkar prata så mycket just nu..

Har en liten fråga; Kommer jag någonsin få redovisa svenskan?? Alla människor pratar i sjuttielva timmar så jag hinner nog aldrig..+ att mitt kommer vara jätte dåligt eftersom jag inte har lika mycket som alla andra..
Spanskan börjar komma någonstans iaf, trots att jag och Agnes fick springa runt i nästan hela huvudbyggnade för att hitta en dator, bara för att komma på att IS stod helt tomt (good good)
Såg Indian idag igen, är det verkligen lagligt att vara så snygg?? Helt ärligt??

Imorgon blir det en 40 minuters lektion, hur ska jag orka hela den låååånga skoldag??:P
Sen blir det att gå till Lindas grav (eller typ minneslund..) med de gamla girlsen och efter det blir det fika ihop..

Nä nu får det vara färdig skrivet för idag och jag hoppas ingen klagar på inlägget imorgon;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: agnes

haha du kanske får redovisa svenskan samtidigt som spanskan? på julafton alltså ;)

2009-09-18 @ 07:53:29
URL: http://fakestar.blogg.se/
Postat av: emma

haha, ja det kanske blir så;) men inte under Kalle Anka:P

2009-09-18 @ 11:28:29
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0