As long as I live

Orka skolan idag!!!! Känns lite ovärt att gå dit för 40 minuter liksom..
men aja, får väl bli det då:)

Sen får vi se om Mina är frisk och kry eller hur det är. Är hon det så följer jag med henne till gitarren innan vi träffar flickorna på stan för att sen dra till Linda (R.I.P) och sen går vi och fikar någonstans..
Hoppas det inte blir för sorgligt för jag orkar inte gråta just nu..

Fått reda på att någon dissar fotbollen totalt numera, och då betyder väl det att den andra kanske dissar också och så står jag där helt själv..får väl försöka tvinga med Mina på några matcher eller nåt:P
Jaja, själv dissar jag ju också innan Barca i för sig..men men

Nä, nu ska jag nog gå och äta lite innan det blir avfärd mot bussen och skolan..
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

vem dissar fotbollen?

2009-09-18 @ 14:24:08
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

men agnes skrev på facebook att hon sket i fotbollen helt nu och att det bara var hockey från och med nu:(

2009-09-18 @ 23:16:19
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0