Funhouse

Har varit nere i stallet nu på förmiddagen och ätit lite lunch..så var det med det
Ska försöka att plugga lite nu, det är ju en hel del att göra;
Måndag 21/9: Engelska om kulturen på Irland
Tisdag 22/9: Engelska short story "Miss Pulkinhorn" + Matte (en massa tal och test 1 klart)
Fredag 25/9: Religions prov (måste välja om vad jag vill ha prov om också..)
Lördag 26/9 + Söndag 27/9: STÄDA!!! (vilket betyder inget plugg hinns med)
Måndag 28/9: Engelska prov (på vad???)
Tisdag 29/9: Filosofi inlämning
Torsdag 1/10: Latin prov + spanska redovisning
Ja, för att citera Markus "Åh herregud" hur ska jag hinna med?? Aja får väl ta fram mina superkrafter och bara köra på!!!!

Kom på en liten sak också; Indian är ju onormalt snygg (am I right or am I right???)
Ja och jag har en onormalt söt hund och en onormalt pratglad och gullig katt hemma, dessutom är jag onormalt mycket Emma..ja det är bara att lägga ihop det och se att jag och Indian passar ihop (om man bortser från mitt avtal med Mina..).
Japps, kan inte bli bättre..;)

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0