Just walk on by

Plugg plugg plugg!!!!!! Måste jag säga mer?? Det blir nog svenska för hela slanten nu, men måste också göra lite engelska och börja i spanska boken, bara för att Barbro sa att det var okej att skjuta på det så får jag inte bara lägga det åt sidan.. Skippar nog dansen idag också, hinner och orkar inte.. Vi skulle typ ändå ägna större delen av tiden till att öva på break-steget:) Hade lite matte C idag, helt sjukt att min hjärna inte kan ta in det vi gör!! Sen aplång filosofi där vi först skulle prata i grupper (för jag är så otroligt bra på att prata i grupp..) och sen börja arbeta på inlämnings uppgiften som ska in v. 40, samtidigt som vi har EnC och latin prov!!!!!!!!!!!!!!! + att jag ska städa hos mormor den helgen.. Men men, blir ju Barcelona på lördagen sen så det är väl bara att bita ihop.. Fick veta i söndags att Måns kommer till Örebro med de tre S:en (Sonja, Shirley och Sanna), PUSS PÅ HONOM!!! Real spelar idag och på söndag, hoppas jag inte missar på söndag..och att min mamma tycker att det är helt okej att titta på fotboll;) nä men nu måste jag nog sluta och börja plugga Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: emma

2009-09-15 @ 15:33:56
Postat av: emma

men varför blir det så knäppt??? Inga mellanrum:(

2009-09-15 @ 15:34:25
Postat av: agnes

jadu.. det är lit jobbigt att läsa iaf ;p

2009-09-15 @ 17:34:15
URL: http://fakestar.blogg.se/
Postat av: emma

men det är det jag menar!!! Fattar nada..

2009-09-15 @ 18:16:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0