Only one way back..

Har ääntligen städat klart!! Skönt är det:)
Skolan idag var helt okej..
Kör först och nu är det klart; Andreas är stört skön!!!!! Aja orkar inte berätta men det är såå värt att gå på kören..
Latin sen med ordkunskap och jag känner att Violeta är en av mina favorit lärare, tycker faktiskt att hin är riktigt bra..
Svenska, inga kommentarer..Spanska; klar med uppgiften!!!!! Nu är det raka vägen till BARCELONA!!!!!!

Fotbollen igår var ju sådär..domaren sög och jag tyckte ärligt att ÖSK var värda en seger (men det är ju bara vad jag tycker..)
Mina grabbar spelade igår också och självklart vann dom!!!! 2-0, Ronaldo och Kaká gjorde mål..

Och helt ärligt..hur många gulliga och roliga killar finns det???
Nu har jag lyckats hitta två st!!!
Igår var det killen med megafonen som var typ as rolig!! och idag var han Viktor ganska söt och trevlig när vi pratade om våran förening..;)

Nä nu har Idol börjat så nu måste jag konsentrera mig på det:P
Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0