Ring the alarm

har inte gjort särskilt mycket idag, men det känns ganska skönt:)
Eller vänta nu, jag har ju visst gjort lite saker idag..
mockade i stallet först och gjorde klart där, sen städade jag köket och pratade lite med Ia som vill att jag kommer till Skara nästa helg för att typ kolla på Harry Potter (får se hur jag gör..), sen blev det plugg, engelska och lite spanska (fick veta att vi ska skriva uppsats tills på tisdag om skillnaden mellan män och kvinnor i svenska samhället..!!) och typ halva dan har jag lyssnat på Spotify, oh how I love it;)

Lång dag blir det imorgon..först engelska men Sofia och några medlemmar från klassen, spanska sen där jag ska presentera ett tema som sen alla ska prata om (kul..) och självklart valde jag att prata om reals toppvärvningar, vet att typ ingen bryr sig, men men, I do so you have to stick with that..!!
Lunch och jobb med projektarbetet tror jag står näst på dagordningen, men vi får se hur det blir med det--
Sen blir det psykologi på rudbeck tills halv fem, inte okej!!!!

Skickade meddelande till Jonna i Barcelona idag också, får se om hon svara, men allvarligt, jag är as taggad på spanien efter skolan:)

Nä skit, nu måste jag sova, ska upp fem över sex imorgon och jag är ju inte direkt nån morgon människa (eller ja, jag kan inte säga att jag är nån kvälls människa heller), men men
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0