The prayer

nu var det gjort, har beställt biljett ner till min kära syster tills på fredag..
Vi ska typ titta på Harry Potter och åka till skövde och äta burgare;) faaaaaast jag har ju hittat en snyggare här hemma, men jag får ju inte gilla honom!!!!!:'(

Jaja, kort dag idag, enda lektionen igentligen var religionen, kul kul..hungrig vart man också så det blev en tripp till Lullis och köpte en risifrutti och MER tillsammans med agnes..jordgubbssmak..I say no more;)
Violeta stoppade mig i trapphallen och frågade om jag hade sökt henne i måndags, meeen det visste jag inte att jag skulle...men jag kanske går till henne på måndag och visar henne lite vad jag har gjort och så, visar lite angagemang(stavning????)

Har slutat prata med Martina för att hon valt att dissa våran förening, men hon håller typ på och skickar vibbar till mig hela tiden, fattar nada....
Kanska ska börja prata med henne igen, får se...

Nu måste jag plugga lite latin, käka, ta in hästarna och titta på IDOL!!!!!
Goodbye and Goodnight

Kommentarer
Postat av: martina

haha, du pratar med mig nu! :) (y)

2009-09-09 @ 17:53:25
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0