"We can just pig out"

Allt detta tjat om HOCKEY!!!!!! fattar verkligen inte vad som är så himla bra med att se vuxna män åka runt på isen efter en liten puck och slå ut tänderna på varandra..men men, dom får väl hållas, bara jag slipper..

Tittar på Idol nu, bra bra..
Skönt att bli klar med latin läxan i skolan idag, slapp man det hemma sen, så goodie goodie;)
Såg Indian flera ggr, hur snygg som helst, helt sjukt faktiskt..

Imorgon blir det kör (förhppningsvis med Indian), får inte glömma att ta med mig häftet som jag gjorde förra gången;)
Sen latin, men det går nog bra..
Svenska redovisning med Elina, har hittat en del ny info så nu känns det faktiskt bättre än det gjorde innan:)
sen äntligen LUNCH, hoppas jag överlever innan det..
Sen Spanska och nu måste vi verkligen jobba på flickor!!!!!

Oj, såg just en kille som vi nog får hålla lite koll på!!!!!!! Lite gullig va han också;)

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0